środa, 14 października 2015

Po prostu leń!

Szaro-bury, zimny, deszczowy zniechęcający do jakich kol wiek działań, ponury dzień. Jesień ukazała swą drugą stronę. Gorszą? Nie wiem, nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.W dużych ilościach nie jest wskazana, to pewne, lecz raz na jakiś czas. Każdy lubi "mieć lenia", poczuć go od stóp do głów. Usiąść w ulubionym kącie i popijając herbatę, po prostu nic nie robić. Tak… Mnie taki złapał, i może nie jest to temat do dumy, to dziś jest on przewodni. Niestety na chwilę wytchnienia, odpoczynku rzadko mogą sobie pozwolić nasi drodzy Nauczyciele, od języka polskiego i angielskiego, matematyki i historii, wielu innych oraz Ktoś nie zawsze kojarzony z tym zawodem. Ktoś ważny, będący z nami od pierwszego momentu, uczący i pomagający nam w każdej chwili, ktoś nie zastąpiony. Na osłodę Naszym Nauczycielom dedykuję przeróżne słodkości :)





14 komentarzy:

  1. Ładne życzenia:) Miłego leniuchowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisałaś o leniuchowaniu. Ale najgorsze kiedy z tyłu głowy chichocze poczucie obowiązku i po labie !!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisałaś o leniuchowaniu. Ale najgorsze kiedy z tyłu głowy chichocze poczucie obowiązku i po labie !!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka, zapomniałam napisać, że widziałam pokaz przedpremierowy pewnej biżuterii:) Bardzo ładna. Bardzo! Jak kiedyś na większa skale, ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś uzupełniłam zapasy. (W sklepiku spędziłam ponad dwie godziny) ! :) Także jak znajdę tylko chwilkę, to coś z chęcią z nowych "zdobyczy" stworzę :)

      Usuń
  5. Majka jaki to świetny tekst! Aż się boję do Ciebie pisać Majeczko, bo Twój wpis jest taki dojrzały i nie mam tu na myśli tylko tematu, ale przede wszystkim jak tego leniucha ubrałaś w słowa i jak świetnie nawiązałaś do Dnia Edukacji Narodowej. SZACUN!
    Leniuch siedzi w każdym z nas, ze mnie wychodzi zbyt często, ale nie mów tego nikomu :p
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Deszczowe dni też są potrzebne.Rośliny odpoczną po upalnym lecie,ziemia nawodni się,a my posiedzimy więcej w domu.
    Nauczycieli,rodziców doceniamy po latach.Ty Maju, tak wcześnie dostrzegłaś ich nieocenioną wartość.Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  7. My ze Szczerbatkiem też lubimy mieć lenia ;-)
    I ja i on leżymy jak placki i wtedy nawet świerszcze go nie interesują :-) <3

    OdpowiedzUsuń