środa, 21 stycznia 2015

Modny oddział

Ten post to ciąg dalszy ,,Hospital Fashion Week", ale, że uznałam, iż był on trochę długi, więc postanowiłam stworzyć kolejnego ; )


czapka Hultaj Polski / chusta Zara / koszula Zara /
T-shirt Zara / spodnie Gap
 Niektórzy nie dowierzali,  że zdjęcia zostały
zrobione w szpitalu i prze ze mnie. Otóż
żeby to udowodnić zrobiłam zdjęcie kraników od kroplówki, które pasują również do tego zestawu. Co do mnie, to musicie uwierzyć mi  na słowo, że ja trzymam telefon, albo go tak ustawiam (choć, jakby się zastanowić to skłamałam, ponieważ fotografie z oddalenia robiła mi mamusia, przepraszam) ; )


  21.01.2015
            Ten zestaw jest bardziej sportowy,
             luźny, ale myślę, że również ładny ; )
             




Tangele Teezer Allegro / skarpetki Cubus



 21.01.2015
Dzisiaj przede wszystkim chciałabym złożyć bajkowe życzenia wszystkim Dziadkom, to jest ich dzień! Dla mnie też jest ważny, i to nie tylko z tego powodu, ale dlatego, że jadę na już trzecią operacjo-zabieg, a mianowicie na założenie wkucia do separacji komórek macierzystych. Z tego powodu taki jest też mój strój-bardziej wygodny niż elegancki, ale teraz dla mnie ten pierwszy zwrot jest ważniejszy.

czapka Buff / sweterek Benetton / T-shirt Cary / spodnie Gap
      





12 komentarzy:

  1. Ładny Maju ładny:) jak na razie to we wszystkich stylizacjach ładnie Ci! A może jakieś zdjęcie z Mamusią sobie zrobicie?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju, Ty nawet w szpitalu się nie nudzisz :-) Ciekawe co na to pielęgniarki? Pewnie skromnie liczą, że i dla nich stworzysz modny, trendy, może nawet kolorowy ciuszek? :-) Ściskam i czekam na kolejne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie jest kolorem,moda jest kolorem...
    .Maju opowiadasz i podpowiadasz nam ,jaki nasz Świat jest. I za to dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jaką ty tam masz szafę, że ci się to wszystko mieści ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, młodzieżowy zestaw. Sama bym taki ubrała... po pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, daj znać po zabiegu - jak się poczujesz lepiej!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzielna z Ciebie dziewczynka! wiem, że już wracasz po zabiegu:) dobrego samopoczucia zatem na dalsze popołudnie! Maju , a możesz mi zdradzić tajemnicę - skąd Ty masz takie odjazdowe bluzki ze zwierzakami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Carry, bardzo go lubię, są tam urocze ubranka!

      Usuń
  8. Super Majka :) na elegancję przyjdzie jeszcze czas, a w tych "wygodnych" stylizacjach jest Ci ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie w tym wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wyglądasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ula

    OdpowiedzUsuń