poniedziałek, 19 stycznia 2015

Hospital Fashion Week

Jak wiecie jestem w szpitalu z tego powodu staram się urozmaić sobie ten czas. Jednymi z moich pasji jest moda i fotografia, postanowiłam wykorzystać to i robić sesję zdjęciową stroju szpitalnego.
Niestety nie mogłam przebrać się z jednej kreacji w drugą, ponieważ po pierwsze, może być to trudne fizycznie, a po drugie tutaj jednak nie mam tylu ubrań i mama przywozi mi z domu, ale też tylko po jednym (z braku miejsca i braku konieczności jego zabierania). Spokojnie i na to wymyśliłam sposób, będę podczas tego pobytu - prawdopodobnie tygodniowego - wrzucać kolejne zdjęcia : ) 

19.01.2015
To pierwszy zestaw nazwałam go Monday Moustache 

torba Reserved

Sfotografowałam również
moją torbę, która idealnie pasuje
kolorystycznie do pokrowca ; )
bluzka Zara / spodnie Gap / skarpetki Calzedonia

czapka Molo/ kubek Nici
20.01.2015

A oto dzisiejsza kreacja,  pod tytułem
 bluzka Masimo Dutti /  spodnie Zara
,,maroon roses" .  ( Ubrania na zdjęciach
dostałam wczoraj od rodziców). Głównym
motywem przewodnim był zabytkowy, szpitalny stolik.



buty Crocs
chusta Masimo Dutti
         







25 komentarzy:

  1. Maju Kreatorko! Zaczyna się niepowtarzalna sesja! Z niecierpliwością czekamy na dalsze odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo, czy Ty nie przypadkiem nazywasz się Maja Sablewska ? :-) W każdym razie inicjały sie zgadzają i zainteresowania także. Maja Sablewska prowadzi program o modzie, ale nie ma takiego pojęcia o niej jak Ty. Polsat musi koniecznie zgłosic się do Ciebie. Rośnie konkurencja :-) Pięknie wyglądasz. Mocno uściskuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ModelMajka, piękne ubranka, piękne zdjęcia, jaki ładny kubeczek.....buziaczki i pozdrowienia. z niecierpliwością czekam na kolejne sesje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Majunia, a można zamówić kolor którejś z następnych kolekcji?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią przyjmę wyzwanie i postaram się je zrealizować (ja i mama, która dowozi moje ubrania z domu) ; )

      Usuń
    2. No Kaś, jaki kolor wybierasz? Tylko nie pogrąż mnie żółtym...

      Usuń
    3. Kasia to nie wiem, jaki wybierze. ja poproszę różowo-szaro:)

      Usuń
    4. Następna kreacja będzie właśnie w tych kolorach, już wybrałam ubrania do niej ; )

      Usuń
    5. Jezuniu jakie tempo!!! wiedziałam, ze mamusia się włączy, to był taki podstęp:) no ja poproszę oczywiście granatowy, może z zielonym??

      Usuń
    6. Hmmm, to może ja połączę te kolory (granatowy i różowy, niestety nie mam nic zielonego, więc chyba dopiero w kolejnych kreacjach, kiedy uda mi się coś zdobyć), lecz dopiero jutro lub pojutrze to pokarzę, gdyż teraz jadę na operację (założenie wkucia na separację komórek macierzystych), ale jeżeli mi czas pozwoli sfotografuję dzisiejszy strój, trochę przed operacyjny, ale bardzo wygodny, a to się liczy w takiej chwili.

      Usuń
    7. Granatowy z różowy - super. jesteśmy z Tobą Maju!!!Wracaj szybciutko z wkłucia!

      Usuń
  5. Majeczko Modeleczko piękna sesja, że Ty dostrzegasz takie rzeczy i potrafisz to eszystko powiązać ze sobą, zazdroszczę spojrzenia. Ściskam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta chustka z różyczkami - równie piękna :) a czy Ty zdajesz sobie sprawę, że wszyscy czekają na nowe wpisy od Ciebie ?:) tak, tak.... buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzasz tezę, że z talentem się człowiek rodzi. Majeczko Gwiazdeczko piękne są te stylizacje ale czy to Mama robi Twoje zdjęcia? Gratuluję. takiej jej nie znam. Już wiem po kim masz talent

    OdpowiedzUsuń
  8. No Majeczko - Słonko Ty moje !!! O takim Twoim talencie nie wiedziałam !!! Jestem oczarowana - chętnie zostanę Twoją uczennicą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ktoś tu również lubi kolory owoców leśnych :) Zazdroszczę szczególnie magentowych crocsów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Maju S. :-) wiemy, że masz sztukę w dłoniach, ale pomysły na stroje - genialne. Nawet jesli tworzone w sali szpitalnej. Czekam tak jak i poprzednicy na WIĘCEJ. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Bedę szukać u Ciebie inspiracji. Klapki wprost genialne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kreacje może zostaniesz kreatorką mody :D

    OdpowiedzUsuń